20 februari 2009

Snart är det helg

Usch jag sitter här ensam och väntar på Pontus..Han är ute och grejar för fullt i huset, han var bara tvungen att fixa en sista grej innan han skulle komma hem. Hugo är fortfarande inte helt kry, han har ingen feber men han är gnällig och ser jättetrött ut i ögonen hela tiden. Hugo som brukar vara så lätt flörtad är jättesvår att få att skratta nu vilket känns så tråkigt! Jag vill se min glada prins skratta igen!!:) Annars så har jag varit och tränat en sväng nu på kvällen, så kul har jag det en fredagkväll:P Men det var skönt att få svettas lite. Har blivit dåligt med mina steg de senaste dagarna har två dagar i rad bara gått 8000 steg!! Skandal, usch jag skäms faktiskt. Men det är inte första prioritet i dessa dagar då Hugo är sjuk och vi närmar oss flytten mer och mer och huset ser ut som kaos lika så lägenheten...Jag är glad så länge jag orkar med allting faktiskt. Idag fick jag värsta ångestkänslan efter att jag tränat...tänkte på allt som behövdes göra och såg bara hur allting rabblades upp och det tog ju aldrig slut!! Ska verkligen bli så skönt när alla nära och kära är friska igen och vi flyttat in i huset, jag längtar!!! Nu ska jag titta till min lilla sjukling och sen kanske krypa ner i sängen och läsa mina nya "mama" tidning. Vill inte gå och lägga mig ensam jag hatar det!!!!!! Pontus kom hem nu<3

//Sofie

Inga kommentarer: