11 februari 2009

Ännu en dag som gått fort

Denna dagen har jag haft fullt upp, som alla andra dagar nu mer... Imorse hann jag äta frukost i lugn och ro innan svärmor och Obelix kom på besök. De skulle passa Hugo lite medans jag tog mig en trip till gymmet (andra dagen i rad duktigt Sofie!!). Gick en rejäl runda med Poker också innan så denna dag har jag snart kommit upp i mina 20.000 steg. Känns så bra att jag går mina steg OCH kommit igång med träningen. Maten fungerar också bra, jag håller mig till lördagarna om jag vill unna mig något. Dock så åt vi kinamat i förrgårkväll men det tycker jag vi fick göra med tanke på hur våran dag varit.... Efter gymmet så duschade jag och gjorde oss i ordning och sen så hade vi sällskap med Noomi och Emilio till familjekällan. Nu har vi precis ätit, Sandra och Krille var middagsgäster:) Gunnar kom precis över också så de ska ta sig lite kaffe nu innan vi ska ut till huset, som vanligt:P Hugo satt i sin gåstol förut när Krille och Äzca kom och han höll på att skratta ihjäl sig tror jag! Han asgarvade när Poker och Äzca sprang omkring och busade me varandra, så söta!!

Hugo skrattar i sin gåstol:) Han har en ny keps på sig som han fått av sin snälla faster:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte Kul och läsa vad som har hänt er! Hoppas allt kommer att lösa sig iaf sen. Tänker på er! Kramar!