17 februari 2009

Min sega dag

Blev så sugen på något gott så jag gjorde faktiskt en kladdkaka:-) Tog bara en bit för jag var visst inte så sugen som jag trodde... Det är rätt bra att jag dragit ner på sötsaker och liknande för när jag unnar mig att äta det så räcker det ofta med en liten bit sen så är det bra. Egentligen får jag ju inte äta sånt mitt i veckan men jag har varit så duktig på senaste tiden att jag sket i att det bara är tisdag idag och inte lördag...:) Måste ju få njuta lite av livet också och inte bara leva efter en massa regler:-)
Började flyttpacka också så långt som kartongerna räckte, vi måste skaffa flera för än så länge är bara vår bokhylla nerpackad..... Hejdå "Vänner" syns i huset!!!
Världens sötaste sjukling!! Så söt och gó är minsann inte jag när jag har feber:) Mitt lilla hjärta!!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh din söta lilla Hugo är så lik Oliwer när han ligger sådär=) Oliwer har en likadan body oxå, fast den kan va för liten nu...?
Hoppas han blir frisk snart!! Krama