13 februari 2009

Utmaning

Utmaning från Sofias blogg

Tre jobb jag haft:
- På ett serviceboende i Oskarshamn
- Äldrevården i Boxholm
- Sommarjobbat på bibliotek

Tre platser jag bott på:
- Boxholm
- Oskarshamn
- Tranås

Tre saker jag gillar att se på TV:
- VÄNNER!!!
- Nyheterna
- Komediserier i övrigt

Tre favoriträtter:
- Kålpuddig
- Potatisgratäng med något gött till:)
- Potatisbullar

Tre platser jag helst skulle vilja vara på nu:
- I huset och måla klart allt som jag borde hunnit göra igår
- Hos mina favorit pojkar
- I ett varmt land i en solstol vid havet och en god drink i handen:)

Någon som vågar utmana mig? Gör gärna det och glöm inte lämna en kommentar ifall ni gjort det:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj o läsa=) Hoppas du får en bra dag! Jag ska iväg och jobba. Kram

Hannah sa...

Haha, sällskapssjuk unge kanske? :P

Jag har absolut lust att komma ut till huset i helgen! Skulle vara skoj! =)
Kramar

Anonym sa...

Jaa, jag älskar att göra om! Vet ungefär hur tapeterna ska se ut. De prover han tog hem igår föll mej nog inte i smaken, så vi ska in till Lkpg idag och kolla vidare :)

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kramar

Anonym sa...

Klart att ni ska komma och titta sen när sovrummet är klart.. blir nog skit snyggt.. stackars pontus.. men det löser sig alltid vet du. Eddie vart ju med uppsagt innan jul och han har ju redan nytt jobb. Pontus får helt enkelt ringa till IVT som alla andra som blir av med jobben i den här stan.. känner med dig gumman. kram

Anonym sa...

Nu har jag utmanat dig också..