22 februari 2009

Packa, packa och packa lite till:)

Har precis varit och lämnat Hugo hemma hos mamma och pappa och ska snart sätta igång med att fortsätta packa!!! Hugo har varit en rikig lite nattmarodör de senaste nätterna så jag känner mig inte sådär jättepigg faktiskt...Inatt blev det 4 timmars sömn jippi!! Så mamma sa att hon kunde passa honom idag så får jag packa i fred iallafall. Igår så var Sarah och hjälpte mig med packningen vilket var trevligt:) Sen på kvällen så tittade vi på melodifestivalen ihop med Pontus och Krille. Krille hade varit och handlat lite gott inför kvällen så vi hade det jättetrevligt. Jennie och Erik var ju i Leksand igår och kollade men tyvärr så såg jag dem inte i publiken, konstigt..:P Tyckte INTE Molly Sandén skulle gått vidare! Usch sicken hemskt seg låt!!! Men men jag får väl skylla mig själv som inte ringde in och röstade på de andra. Nu ska jag ta tag i packningen.

Ciao så länge allihopa!!
//Sofie

Bilder på vårat hus som jag länge tänkt visa här:P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Exakt vad jag sa med,det känns som att det inte hända nåti låten och att man hade hört den förut!!!

Anonym sa...

Åh, är det någon form av inglasad altan också? Häftigt!

Anonym sa...

Känner mig lite elak som inte hjälpt er idag, men får väl ta igen det en annangång... Hoppas packningen har gått bra!