09 februari 2009

Gårdagskvällen

De andra åt pizza till kvällsmat, jag tog mig en
skaldjurssallad (Äcklig, musslor är inte min melodi...)
Vi har flyttat upp "fikarummet" till hallen på övervåningen
Hugo tillsammans med Farbror Krille
Snygging i keps
Massa färgburkar och annat köpte vi..
Tapeter till köket, vardagsrummet och hallen
Köket börjar ta form
Här är ritningarna över hur det kommer se ut..
Krille dansade loss mitt i allt byggkaos
Baka baka liten kaka..eller snarare fylla igen olika hål i väggar och golvet:P
Gunnar och jag fick den ärofyllda uppdraget att klistra maskeringstejp runt hela rummet och täcka över med skyddspapp då vi ska måla tak idag:)


Lite bilder över vad vi hade för oss igår haha. Nu ska jag hoppa in i duschen medans Hugo sover..Han brukar somna till en stund vid den här tiden (konstigt när man går upp vid fem-halvsex varje morgon...) sen blir det promenad och posta paket. Ska försöka lägga ut några grejer på blocket med innan promenaden. Får visa vad sen:)

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

vade långt ni har kommit!! kommer säkert att bli skit bra!! ser att ni har likadant golv som vi! vi ska faktiskt ta tag i sovrummet i helgen. på med jobbarbyxorna bara!
/Tina

Hannah sa...

Jag är väldigt nyfiken på huset, vi får ta och ses nån dag snart! =)

Ja, Disney On Ice var faktiskt himla bra. Vi sa att vi ska gå nästa år också, så det är bara att följa med =) Kramar!