17 november 2012

Arg så jag kokar!

Förbannade jävla helvetes Nelly.com!

Aldrig mer ska jag ha med er att göra. Aldrig!

För det första finns det inget värre än kundsupport som enbart går via mail. Jag vill kunna ringa och tala med en levande människa om det är så att jag undrar eller har problem med något. Eller som i det här fallet. Få skrika och skälla ut någon på Nelly som är orsaken till att jag fått problem.

En vecka har snart gått sen jag fick hem den där förbannade jackan som inte passade. Jag har haft daglig kontakt med det där företaget för att försöka lösa problemet med att returnera mina varor. Det nya smidigare systemet för oss kunder att returnera varor är en stor fett lögn! Hör ni det! Jag bara varnar er andra som tänkt lägga en beställning där. Gör det enbart om du vet att du inte kommer behöva skicka tillbaka några varor!

Nu när jag äntligen fått alla returlappar och skit och går för att skicka tillbaka paketet då visar det sig att jag fått en returlapp gällande brev men jag måste ju ha en returlapp för paket och det har jag ju inte fått....Så jag fick alltså inte skicka tillbaka skiten! Bara och gå hem och skriva ytterligare ett argt irriterande mail till det där förbannade företaget och hoppas på svar innan midsommar.

Jag som alltid varit så nöjd med dem innan. Men behandlar man sina kunder så här så förtjänar man definitivt inte att ha kvar mig som kund. Eller någon annan heller för den delen men det kan jag ju tyvärr inte styra över. Jag skulle bara köpa en  jacka och det slutade i ilska och en jävla massa energi och tids åtgång!

Hej Då Nelly.com. Mig ser ni då aldrig mer som kund hos er!

//Sofie

Inga kommentarer: