08 november 2012

Utvilade barn = Pigga föräldrar!

Det ni. Plötsligt händer det sägs det ju. Och det gjorde det. Jag var tvungen att smyga in och kolla så de levde i sina sängar i morse. Klockan 8 tassade Leah upp! Hugo är jag inte säker på när då han redan satt i soffan när vi kom ner men kors i all världens tak alltså! Båda två har sovit längre än till klockan 06! Undra om de läste mitt tidigare inlägg från igår?

Bättre start på dagen är i alla fall svår slagen!

Dessutom lyckades jag köra ett intervallpass på löpbandet medan barnen åt frukost. I hela 30 minuter:)

Guld stjärnor till dem båda!

Hugo var så snäll och kom med världens kommentar när jag sprang där på löpbandet:

"Ska det se så där jobbigt ut mamma?":)

Härligt ärligt när man tycker man är så duktig och stark som springer där. Hmm...

//Sofie


Inga kommentarer: