25 november 2012

En Uppdatering

Jaha bloggen vill inte alls.. Har försökt med allt typ. Till och med försökt betala men inte ens det lyckades jag med. Höll på att få psykbryt på riktigt igår..Datorn var bokstavligt talat på väg in i väggen. Pontus hejdade mig och satt och försökte lösa det hela han med. Han lyckades hitta en lösning som jag kan använda mig av för att ladda upp bilder här i bloggen. Men det tar typ hundra år. Inte vad jag vill.

Funderar på att byta bloggportal. Någon där man kan föra över och ta med sig från sin gamla blogg. Tips någon?

Dagen (eller kanske helgen) har annars varit bra. Den har gått i städets tecken. STORSTÄDNING så det hete duga. Både igår och idag. Idag fick vi hjälp med barnpassning av Jocke och Tina så idag har vi fått mycket gjort. Adventsljusstakar och stjärnor har fått komma fram. Kommer inte hinna i veckan som kommer och hela nästa helg är mer än uppbokad så det var lika bra och ta allt på en och samma gång.

Träning har jag inte alls hunnit med i helgen. Men men på det igen i mörra!

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Prova wordpress, jag är supernöjd med dem. Vet inte om det går att ta med inläggen men har sett att vissa har kunnat. Så ska kanske gå?