04 november 2012

SöndagsMys

Söndag idag. Sitter och slösurfar medan jag drar mig för att börja dammsuga...Borde ta lilla toan också.Måste hinna få det ggjort innan vi ska åka iväg till svärföräldrarna om en stund. Jag och barnen. Pontus är och hjälper Robin med deras hus. Frågade barnen vad vi skulle hitta på idag och då ville de åka och hälsa på farmor och farfar. Så får det bli. 

Igår grejade Pontus och Gunnar uppe på taket hela dagen. Blev klara med det som skulle göras så det känns skönt. En del kvar men det ska vi ta och göra i vår sen. Mamma ringde och kidnappade barnen en stund på eftermiddagen. Så de var där och lekte igår:) Uppskattat av både barnen och mig. 

Jag kom ju hem vid 03tiden igår och barnen gick upp upp bara några timmar senare. Jippie! Pontus och de började på taket tidigt med så det var bara och gå upp. Men la mig och vilade en stund när barnen var i väg. Välbehövligt. Har nog aldrig sovit så gott tidigare. 


Hugo och Leah hade bakat igår med mormor. Så till efterrätt gjorde vi som små bakelser av sockerkakan  de gjort:)

//Sofie

Inga kommentarer: