22 november 2012

Träningsklädd

Redo att ta mig ett pass på löpbandet. Hade tänkt en runda ute men då klockan hann bli så mycket orkar jag inte dra in till stan och springa (det är där ljuset finns, här på landet är det kolsvart).

Jag och barnen drog på lite äventyr idag. Hade inget planerat och det var så grått oc htrist väder. Ringde mamma och hon hade heller inget bättre för sig idag. Vi drog iväg till Mjölby och åt hamburgare till lunch för att sedan dra vidare på liten loppistur. Mamma och jag fyndade inget direkt men Hugo och Leah hittade både varsin film och dinosaurie som de fick med sig hem:)

Tänkte ladda upp bilder men det kom upp något konstigt meddelande om att jag laddat upp förmycket bilder här i bloggen och måste betala för extra utrymme??? Någon annan som känner igen det här. Blir jag blåst nu? Har aldrig varit med om det och då har jag haft bloggen sen 2007! Konstigt konstigt... Måste jag forska vidare i.

Efter jag svettats på löpbandet....

//Sofie

Inga kommentarer: