04 november 2012

Önskar Jag Mig i Julklapp


Ni hittar den här, billig och bra eller hur? Men sååååå fin! Om jag hade pengar... Därför jag önskar mig den i julklapp. Eller någon likande såklart går också bra:)

Jag har faktiskt kommit på flera saker jag önskar mig. Om någon är intresserad så är det bara och fortsätta och läsa:

- Raggsockar! Stickade såklart:)
- Nagellack i olika färger
- "Heja Heja!","Glada hälsningar från missångerträsk: En Vintersaga" och "Fånge i hundpalatset" av Martina Haag
- Träningskläder eller presentkort för att kunna köpa träningskläder i någon lämplig butik
- Träningsskor eller presentkort går också bra. Börjar inse att mina jag har nu går (eller springer hoho) på sista refrängen..

Japp det önskar jag mig. Barnen? Äh de har så mycket leksaker redan:)

//Sofie

Inga kommentarer: