07 november 2012

Trötta och gnälliga barn=Trötta och gnälliga föräldrar

Har vi haft denna eftermiddag/kväll. Helt ärligt, vaknar de innan 06 imorgon så klubbar jag ner dem. Eller mig själv. Orkar inte med detta gnäll som blir som resultat av att de ska gå upp innan tuppen varenda morgon!

Det helt otroligt att man kan bli så utpumpad på energi. Orkar ingenting men så fick jag en godnatt puss och sen hade jag energi till tusen igen!

Eller okej där ljög jag. Jag skulle tagit mig ut på en löprunda ikväll men nej jag orkade inte. Inte ens efter godnatt pussen. Fast det gjorde att jag inte somnade så lite energi gav den allt.

Att mina fina ungar kan vara så jobbiga. Helt otroligt:) Tur att de är så söt och snälla annars. Bara de sover ordentligt.

Nu ska jag dra mig till sängen jag med. Den ropar.

//Sofie

Inga kommentarer: