14 november 2012

Frukost tajm!

Sitter och äter frulle med barnen. Barnen som egentligen inte behöver äta frukost då de får det på dagis men går man upp så tidigt som de gör förstår jag att man är hungrig...

Hann aldrig skriva något mer här igår. Jobbade till 16 och direkt därefter så åkte Pontus på hockey. LHC-Brynäs, han hann såklart boka att han skulle få gå på den matchen först. Skit. Fast det verkar ju inte varit någon toppenmatch för en LHCsupporter ändå.

Barnen och jag hade fullt upp här hemma. Grejade, lagade mat, duschade och tillslut somnade alla. Även jag. Vaknade upp halv nio gick ner och släckte överallt och sen gick även jag och la mig för natten. Det är värdelöst om jag somnar när jag nattar barnen. Jag kommer liksom aldrig igång igen även om jag vaknar till efter en stund. Lika bra att gå och sova då.

Tanken var att jag skulle sprungit på löpbandet efter barnen somnat men det var ju bara att glömma. Får bli träning ikväll istället. Kanske på gymmet?

Nu jobb och dagis.

Ha en bra dag!

//Sofie

Inga kommentarer: