20 november 2012

Kvällstrött?

Ja det är nog namnet på vad jag är. Har blivit helt extrem ju! Igår sa jag till Pontus att jag var så trött och skulle gå och lägga mig. Han kollade på mig och nämnde att klockan bara var kvar över åtta....

Lyckades hålla mig vaken i soffan fram till nio sen däckade jag där. Såg på något program på 2:an om finanskrisen. Skittråkigt tänkte jag först men det var riktigt intressant (så intressant att jag somnade hoho). Nej då jag höll mig ju vaken hela programmet:) Nu förstår jag helt plötsligt mycket mer om det.

Har kollat på många "tråkprogram" på SVT senaste tiden men det har varit riktigt intressant. Kollade på agenda som handlade om SD häromdagen. Väldigt intressant det också. Skrämmande, riktigt skrämmande att de har så många väljare.

Tänk att vi är ju både det landet i Europa som tar emot mest flyktingar och ett av de länder som klarat sig bäst i finanskrisen...vi är då för bra Sverige:)

//Sofie

Inga kommentarer: