05 november 2012

Skitbil!


Gahh så irriterande! Den där förbannade bilen som Pontus köpte är ju mer än helt värdelös. Idag på morgonen startade den inte ens så Pontus fick ta den andra bilen till jobbet vilket innebär att jag inte kommer kunna ta mig någonstans idag. Vi är så beroende av två bilar! Bilen hade ju fungerat fintfint fram tills det att vi köpte den. Såklart.

Vi behöver bara ha en liten bil att kunna åka till och från stan med. Inga högre krav alltså men denna lever inte ens upp till det lilla kravet... Se hur vi ska göra nu. Om vi lyckas få liv i den eller måste leta efter en annan.

Pontus kommer i alla fall hem och hämtar barnen så de får gå sina timmar på dagis idag. Jag hade ju tänkt träna och storhandla mat idag men det får väl bli en löprunda här hemma och handling när Pontus slutat jobbet istället.

Har ju lite jobbsökeri att ta tag i så det får jag väl roa mig med undertiden barnen är på dagis. Hepp hepp bara till å sparka igång dagen!

//Sofie

Inga kommentarer: