15 november 2012

Jag ska gå och lägga mig

Det är då det verkar gå som bäst i matcherna:)

Så himla otroligt roligt att vi vann. Och så himla otroligt roligt att Zlatan gjorde hela 4 mål! Åh måste försöka se matchen i repris nu.

Annars sitter jag och bråkar med Nelly så här på morgonkvisten. Jag beställde ju en vinterjacka därifrån men såklart passade den inte alls. Ska aldrig mer beställa jackor för de passar verkligen aldrig.

I alla fall så har de gjort om sitt retursystem så måste man gå in på deras hemsida och skriva ut en retursedel istället för att de skickar med en i paketet. Inte alls osmidigt. Vi har ju skrivare men det är ju inte alla som har det...Skitkrånligt och ännu krånligare när det inte fungerar. Morr... Kan bli som med Ellos. Att jag slutar handla från dem. Det är inte långt borta. Sånt här gör mig sååå irriterad och när Sofie blir till en irriterad kund så slutar Sofie ofta att handla från det stället. De förtjänar inte mina pengar. Typ.

Nu dags att klä på oss. Dagis och Jobb straxt!

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Åh neej, ditt älskade Nelly! Dumma dem. :(