05 november 2012

Hoppas bara den passar...


Åh jag har hittat den! Jag har letat sen förra vintern efter en snygg vinterjacka. Blå kom jag tillslut fram till att jag vill ha. Har kikat i varenda butik men inte hittat någon. Har jag hittat en fin blå så har den inte varit i modellen som jag tänkt mig. Men så nu av en slump fann jag denna!

Men som alltid när man (eller i alla fall jag) beställer över nätet så vill jag inte ta ut något i förskott. Man vet ju aldrig hur den ser ut eller hur den sitter i verkligheten. Men jag hoppas verkligen denna är så fin och sitter så bra som jag vill!

Velade om jag skulle ta en S eller M. I kommentarerna under så var det väldigt skilda meningar om jackan var stor eller liten i storleken...

Men jag hoppas den kommer sitta fint! Modellen (på jackan alltså, inte tjejen) (Fast tjejen skulle ju i och för sig också kunna heta det vad vet jag) heter dessutom Leah. Måste den ju bara vara helt perfekt:)

//Sofie


Inga kommentarer: