01 november 2012

Vi fortsätter

Jobbsökandet. Igår satt jag heeela dagen och skrev ansökningar till olika jobb som låg ute på annons. Dagen innan satt jag i telefon och ringde runt och idag är planerna att besöka de ställena jag var välkommen att lämna in mitt CV hos. Usch tycker inte om sånt här. Sälja in sig själv. Helt värdelös på det. Men men bara och ta tjuren vid hornen och hoppas på det bästa.

Har några mer jobbannoser jag ska försöka skicka in idag också. Skam den som ger sig...Men det tar psykiskt på mig och inte veta. Hatar det. Det enda jag vet är att jag gjort mitt inom kommunen.

Skulle boka in möte med min arbetsförmedlare också ja. Han kunde inte den här veckan och inte nästa men veckan där efter lyckades vi få till ett möte! Wow. Det får inte gå för snabbt. Hade velat haft det där mötet så fort som möjligt  men som sagt man får inte begära förmycket.

Dags och klä på sig och fixa till sig nu.

//Sofie


1 kommentar:

Emme sa...

Jösses va duktig du är:) du kan väl sälja in mig på nått bra ställe med när du ändå håller på;P kram