27 november 2012

Hejsan Svejsan

Nu sitter jag här igen. Satt hela kvällen igår och försökte lösa mitt problem med bloggen. Mamma tipsade om en annan blogg som skrivit att hon haft samma problem som jag har. Via kommentarsfältet där fick jag massa tips på hur man ska kunna lösa det. Lyckades jag då? Nej så klart. Ändå gjorde jag precis som det stod, jag provade och gjorde om, bad Pontus kolla så jag inte gjorde fel men jag gjorde ju precis som det stod och ändå gick det inte!

Pontus lovade att sätta sig ikväll och se om han kan lyckas lösa det. Han hann inte igår riktigt då han började göra peppakaksdeg mitt i allt. Ja ja man får alla sina ryck:)

Se om det vill lösa sig annars kommer jag byta bloggportal. Som flera skrev inte ska man behöva betala för en GRATIS sida? Då kan man ju lika gärna skaffa sig en egen webbplats istället...typ.

//Sofie

Inga kommentarer: