14 november 2012

God Kväll du tråkiga blogg

Ja den blir tyvärr lite lidande för tillfället. Jobbar hela dagarna och kommer hem efter 16 och då är det bara fullt ös medvetslös innan det är sängdags:) Känns tråkigt att bara rabbla upp det vardagliga men fantasin är inte på topp just nu. Men lugn bara lugn det är den nog snart tillbaka igen:)

Så för att berätta för er kära läsare om min dag så har den bestått av jobb (fick träffa kollegan Emelie på jobbet så det var ju plus i kanten:), storhandlat mat för massa pengar, tränat alla mina muskler och min kondition på gymmet samt så har jag och barnen har pysslat med en grej som är hemlig (då jag tror en viss person det berör kan läsa det här:) och nu väntar sängen. Orkar inte se klart fotbollen. England gjorde ändå 2-1 nu.

Har jag tur vaknar jag till en mirakel vändning igen:) Man vet ju aldrig!

Snipp Snapp Slut så var detta blogginlägg slut!

//Sofie

Inga kommentarer: