26 november 2012

Blogginspiration = Noll

Jävla blogspot. Ja roligare än så här blir inte min blogg. Tråååååkigt! Måste ta tag i och leta annan bloggportal. Fast jag inte vill. Har bara inte haft tid än och göra något åt det. Kommer inte ha tid för det den här veckan heller. Så ni får helt enkelt nöja er med såna här inlägg så länge.

Har jobbat hela dagen. Emelie agerade handledare så det var en helt okej dag på jobbet tycker jag:)

Var förbi gymmet och tränade efter jag slutat. Så skönt då det var lugnt med folk. Skönt även att komma hem och inte behöva åka iväg något mer. Bara umgås med familjen. Kan behövas dagar när vi alla varit på varsina håll hela dagen.

Betalat alla räkningar och nu blir det lite pyssel innan sänggående. Är så trött i huvudet. Känns som det kommer gå över i huvudvärk och det vill jag inte. Bättre och gå och lägga mig skapligt och vila huvudet ordentligt och försöka undvika värken:)

//Sofie

Inga kommentarer: