07 november 2012

Lyssnar på Pippi och skriver jobbansökningar

Klockan 07.00 en onsdagsmorgon. Helt rimligt. Mina barn gick upp straxt efter 05 idag. Igen. Orkar inte. Inte att de går upp tidigt utan att de (speciellt Leah) inte pallar med att gå upp så tidigt egentligen..Gnäll! Men när Pippi sattes på i CDspelaren så blev hon mer än nöjd. Nu går och hon grejar inne på sitt rum och leker för fullt. För sova trots att man egentligen är trött? Det har mina barn aldrig förstått sig på. Försökte söva om Leah men efter ½ timmes glatt prat inne i sovrummet och en Hugo som ville ha frukost gav jag upp.

Men men det få att göra något bra av den tidiga timmen och satte mig vid datorn och fortsatte där jag slutade igår men skrivandet i jobbsökeriet. Inget ont som inte har något gott med sig:)

Gårdagen spenderade vi hos Pontus mormor på förmiddagen. Mycket uppskattat. Av både barn och gammelmormor.

På kvällen drog jag och tränade på gymmet och sen var det inte så mycket mer med den tisdagen.

Nu tar vi tag i nästa dag!

//Sofie

PS: Nej det gick inget bra när jag skulle träna själv hemma med barnen. Därav gymbesöket på kvällen:)


Inga kommentarer: