30 januari 2013

50 nyanser

Köpte ju "50 nyanser av honom" för ett tag sedan. Läste den med stora förväntningar. Det var ju en bra bok så inte det men jag blev faktiskt besviken. Allt detta ståhej kring denna bok och så inte mer? Den var bra och läsvärd. Men jag hade förväntat mig något annat. Det var lite mycket tillslut med allt sex och all intim beskrivning. Fast det kanske är det folk tycker gör boken så bra?

Men det är ju något mystiskt över hela boken och med det slutet så måste man ju bara läsa de andra böckerna i serien också. I alla fall måste jag det.

Har jag läst första boken så måste jag ju läsa de andra också. Kanske de andra böckerna är bättre?:)

Tycker ni andra som läst böckerna?

Tänkte först bara köpt den andra boken men kom på att jag ju lär vilja läsa den tredje sen också så köpte den med.:) 

//Sofie

3 kommentarer:

Jennie sa...

Haha men Sofie, man ska aldrig ha höga förväntningar när det gäller en bok eller film. :)
Jag tyckte väldigt mkt om själva historien, sexet ögnade jag igenom och läste knappt tillslut.

Jennie sa...

Ps. Tror den kommer på film framöver också!

Zouphie sa...

Ja man ska aldrig ha förhöga förväntningar men det är lite svårt som i det här fallet då alla hyllat boken/böckerna till skyarna:) Men som sagt har ju två böcker kvar i serien att läsa. Såg någonstans också att den var påväg att bli film, att Mila Kunis ville spela huvudrollen:)