25 januari 2013

Vet inte vad jag ska skriva här

Ja då var man här igen:)

Barnen håller på att städa. De har dragit fram värre än en orkan över huset så det ser förjävligt ut helt ärligt. Orkar inte. Har ingen ork. Hotade barnen med att det inte blir något fredagsmys i kväll om de inte plockar undan sina leksaker och hej vad det  gick undan då.

Igår somnade jag bredvid Leah i våran säng. Klockan 20,30. Så jävla trött jag var. Jobbade hela dagen, sen hem och byta om, vidare till banken i Österbymo, skriva på papper med två skittrötta barn, sen förbi svärfar en sväng och åt kvällsfika tillsammans sen hem och därefter somnade jag.

Det var gårdagen det.

En ledig fredag och en ledig helg framför mig. Inte helt fel faktiskt.

Leah hade förövrigt åkt på öroninflammation. Så nu är det antibiotikakur för hela slanten. Tur att hon är på bra humör nu i alla fall.

//Sofie

Inga kommentarer: