17 januari 2013

Snurrhuvud

Skulle gå in i bokhandeln för att köpa en present till Jimmy som fyller år imorgon. Går och kikar å hittar boken "50 nyanser av honom". Inget present alternativ till Jimmy utan mer att jag funderat på att läsa den. Alla har ju läst den så då måste man själv ge den ene chans, är den verkligen såå bra som det sägs?

Tar boken i handen (mer i tanken att jag kanske ska köpa den) och letar vidare efter en present till Jimmy. Någon fantasy bok. Hittar inget. Ingenting verkligen.

Men går fram till kassan och lägger fram boken. Betalar och ber att få den inslagen. Går ut från bokhandeln och tänker att gud så bra att jag hittade en present! Tog mig först tills jag kom hem innan jag kom på vilken bok det var jag inhandlat. En bok till mig och ingen present. Åhh så trög man kan vara. Hoppas nu bokfan är bra:)

Presentjakten får fortsätta imorgon!



//Sofie 

2 kommentarer:

Hannah sa...

Svärdens väktare är en fantasyserie som ska vara väldigt bra! Enligt Jonas i alla fall, jag har inte läst den än :)

Anonym sa...

Den där lånar jag gärna sen;) kram emme