18 januari 2013

Kalasdags

Ska ge oss iväg och fira Jimmy som blir 30 år idag. Kalaste börjar redan vid 17 så vi får åka så fort Pontus slutat jobbet. Rätt bra tid ändå för det blir nog lagom för barnen att somna på vägen hem sen. Smidig nattning, förhoppningsvis:)

Jag önskar mig en helfigursspegel. Måste köpa en. Ni ser ju illa det går när jag ska försöka ta kort på mig och min nya klänning. Klänning som hade kostat 1500 kr...Aldrig att jag skulle köpt den för det priset. Men fin är den så jag är nöjd med mitt rea fynd!





Och där tröttnade jag på att försöka få till en bra bild...

Går inget bra när man endast har ett hallspegel (som dessutom är omgjort av ett gammalt fönster med spröjs på..) och en badrumsspegel som alternativ att att knäppa kort på sig själv i.

Ilandproblem är väl ett annat ord för det också.

Annars så kom vi faktiskt på en bra present sen! Hoppas han blir glad. Annars tar jag den:)

Hepp hepp dags å ge sig av. Trevlig fredagkväll önskar jag eder alla!

//Sofie

Inga kommentarer: