10 januari 2013

Magträning

Det är ungefär 4 månader kvar nu tills min mage fyller 1 år. 1 år sedan som jag opererade magmusklerna och fick bort överskotts huden 

Men jag har varit lite lat med att ta tag i magträningen. Jag behöver ju verkligen träna upp musklerna i magen igen nu när de är hela igen. Jag började träna magen ordentligt men det rann ut i sanden. Alltså jag tränar ju magmusklerna när jag är på gymmet och så också men jag skulle verkligen behöva lägga ner extra tid på att enbart träna magmusklerna. 

Har varit så mycket annat den senaste tiden så det där har lagts åt sidan. Men nu är det dags å ta tag i det känner jag. I april så vill jag ha styrka i magen igen. Vara så där stark som jag var innan jag fick barn. 

Hittade denna videon. 28 olika övningar. Som man kan göra hemma Nu finns det inga ursäkter. 

//Sofie

Inga kommentarer: