02 januari 2013

Dundermedicin


Är man förkyld får man dricka varm choklad med grädde. Så är det förstår ni:) Jag tyckte jag kände mig såå mycket bättre i morse men ikväll kom det tillbaka som ett knytnäve slag. Sitter och snorar värre än någonsin och har huvudvärk. Tänkte jag skulle börja må bättre så jag kunde få sätta igång med den där träningen igen. Tränade veckan innan jul sen blev jag ju sjuk, sen kom alla helgdagar och nu är jag sjuk igen. 

Annars då? Tja barnen går varandra på nerverna (och mina med tidvis:) tror de saknar dagis och alla kompisarna. Men nästa vecka är vi tillbaka i vardagen igen. 

Var en sväng hos mamma och pappa där jag lånade deras skrivare. Våran strejkar... Hann även med en sväng förbi Erik. Han har äntligen flyttat in i huset så vi var ju tvungna att se hur han har det. 

Mathandling har också hunnits med och ja det var väl min dag. Nu blir det att se om det är något på dumburken. 

God Kväll!

//Sofie

Inga kommentarer: