13 januari 2013

Döläge

På bloggen den här helgen. Men jag jobbar på så då finns det inte tid. Jag har ju ingen sån där stor blogg där jag får jobba med att göra en massa coola jobb som gör att jag kan blogga och tjäna massa pengar..Nej nej en annan är en vanlig medelsvensson som hankar sig fram bäst den kan:)

Sitter och äter matlåda och ska vila en stund innan det är dags att bege sig iväg till jobbet igen. Delad tur, det var inte igår jag hade det. Inte det roligaste med det går.

Det kom precis några och ska kolla in våran v70. Hoppas de vill köpa. Pontus har lagt ner mycket tid vår lille bil den här veckan. Besiktade den i fredags, fick den underkänd först men Pontus var snabb och åtgärdade felet så han kunde ombesikta den samma dag. Så den gick igenom:)

Äta var det.

//Sofie


Inga kommentarer: