08 januari 2013

Många timmars sömn

Ska alldeles straxt åka iväg igen. Jobbar heldag i dag också. I morse när jag vaknade kom jag på att jag sovit i nästan 11 timmar! Shit...Somnade ju när barnen la sig i går. Visst jag var uppe en sväng där i mellan men det var mest för att borsta tänderna och göra mig klar för att verkligen kunna gå och lägga mig. Med andra ord kommer jag vara så pigg idag! Inte ett dugg trött efter alla dess timmar med sömn. Får väl se:)

Var och tränade också igår för första gången i år! Dra på tissor. Det var fler än jag som var där om man säger så. Så sjukt mycket folk! Fick panik i slutet och gick hem redan efter 45 minuter. När alla maskiner var upptagna och folk stod i  kö på varenda en då var det inte kul. Fanns inte ens en liten träningscykel ledig. Galet med folk...Som tur är avtar det ju efter hand. Som alla andra år. Men det är störande just nu när det är sånt kaos när man ska träna. Nej nästa träningspass blir nog en löprunda!

Nu måste jag väcka sjusovaren Leah:)

//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Upplevde samma sak i simhallen igår, folk överallt! Irriterande när man inte kan simma så fort som man vill.