17 januari 2013

Nudism

Sitter och slökollar på TV. Kom upp ett program om nudism. Intressant faktiskt. Grundtanken med vad det här programmet om nudism handlar om är ju bra. Att man ska visa på att alla ser vi olika ut, att vi alla är unika. Att få nakenhet att avsexualiseras, att kroppar inte bara är sex som media vinklar det idag. Att man ska se ut på ett visst sätt för att vara attraktiv. Spruta in lite här och banta bort lite här och du är så snygg och sexig så du vet inte vad:)

Men nej jag tänker inte bli nudist. Jag fryser för mycket för det. Och tycker jag det verkar rätt ohygieniskt att laga mat tillsammans nakna som de gör på TV:n nu. Vi började ju klä på oss kläder av en anledning liksom. Men men uppenbarligen trivs många med att vara nakna. Alla är vi olika.

Skulle egentligen skrivit något helt annat. Det var därför jag loggade in här. Men nu är det som bort blåst efter allt nudist prat. Se om jag kommer på det. Får väl göra ett nytt försök igen i mörra.

Nu ska jag gå och lägga mig. I min flanellpyjamas och raggsockor. Jag är frusen som sagt.

God Natt!

//Sofie


Inga kommentarer: