11 januari 2013

Nytt till barnens garderober

Var ju inne en sväng i stan igår och precis då plingade det till i min telefon och jag fick meddelande om att alla medlemmar på KappAhl fick köpa alla reakläder för halva priset. Perfekt tajming då jag precis gick förbi där. Tror de visste om det:)

I alla fall så hittade jag lite till barnen. Har inte handla något på rean innan så det var lite kul att jag verkligen hittade lite som behövdes. Hittade massa till Leah inne på KappAhl men inget till Hugo. Så jag var tvungen att kila över Lindex också för att se om det fanns något jag kunde köpa till honom där istället. Hittade lite där också på rea. Bland annat kalsonger för halva priset! Det är fynd då de är snordyra annars...

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag fyndade också på Kappahl igår, ska nog kika lite på Lindex idag. :)