09 januari 2013

Min Dag

Nu så finns det lite tid för bloggen min!

Vill ni har en redovisning av min dag? Jo men jag tänkte väl det!

Jo så här har min dag varit. Barnen fick var ett par timmar på dagis undertiden jag fixade med skola (ja skola, skriver mer om det senare). Hann även med en snabbis förbi min frissa som fixade mitt hår. Mitt hår hade lossnat. Inget vidare. Bättre med riktigt hår. Det lossnar inte. Förhoppningsvis.

Har haft besök av Micaela och Olli med. En liten sväng blev det. Får ta en riktigt lekdejt någon mer dag sen!

Var och provkörde en bil efter att Pontus slutat jobbet. Därefter var vi och besökte Pontus mormor. Åt pizza där. Gott men onyttigt. Ingen nyhet i och för sig.

Leah och jag är redan hemma. Hugo ville se klart ett Tv program så han och Pontus skulle åka hem när det var slut. Vi hade ju ändå två bilar inne i stan så det spelade ju ingen roll.

Det ni. Så är det. Får försöka få tid och skriva mer senare ikväll. För ikväll är det Pontus tur och natta barnen. Jag somnar ju bara...vilken nyhet. Eller inte.

//Sofie

Inga kommentarer: