21 januari 2016

Börja studera

Vet ni? Idag var jag och hade ett möte med en studievägledare och det slutade med att från och med första februari ska jag börja läsa igen☺

Ska börja med att läsa en kurs bara för att mjukstart och se om det här är något jag vill satsa på. Ta en kurs i taget för att kunna jobba samtidigt också. Utbildningen går att individanpassa väldigt bra och allt sker på distans via datorn. Ska bli väldigt spännande. Jag är taggad☺

Vad jag ska läsa? HR och ekonomiassistent är tanken. Har en annan utbildning jag gärna vill läsa med. Eller två egentligen men dem har jag inte lyckats komma in på då det är hög konkurrens om platserna men jag ska fortsätta söka dit med. Jag ska även forsätta söka andra jobb som kan vara av intresse. Skam den som ger sig! Vill man ha förändring får man kämpa på och hoppas på det bästa☺ Förändringar sker inte över en natt så lika bra att sätta igång en gång för alla. Tiden går fort som bekant.

//Sofie


Inga kommentarer: