26 januari 2016

Loppisfynden

Jag hittade två saker när Leah och jag var på loppis igår som jag blev riktigt nöjd med☺

Det ena är en stekpanna med härligt mönster på från 70-talet. Den kostade endast 10 kronor så jag chansade och köpte hem den. Var osäker på om den skulle fungera på vår induktionshäll men det gjorde den till min lycka☺

Det andra jag köpte var ett mini plättlagg som passar perfekt att ha värmeljus på. Jättefin och den kostade också bara en tia. Tänk så många roliga fynd man kan göra för inga pengar alls på loppis. Älskar't!

I helgen som kommer så ska vi åka upp till Falun och då blir det loppisrunda med Jennie. Ska bli kul! Det går i perioder det där med hur ofta jag går på loppisar och nu var det ett tag sedan sist. Det får väl inte bli för ofta för då blir det väl som med allt annat roligt. Man tröttnar.

//Sofie


Inga kommentarer: