04 januari 2016

På banan igen

Hade telefonkontakt med läkaren förut idag om hur läget var med mig och jag kunde glatt meddela att det är som vanligt igen. Så gött☺ Inget ont alls och dessutom fått tillbaka energin i kroppen.

Passade på att utnyttja den återfunna energin med att städa undan julen. Något tidigt kan jag tycka egentligen men fick sånt ryck så då var det bara tuta och köra.

Tar sin lilla tid och plocka undan allt, städa av och sen fram med allt det där andra som man ställt undan. Tog även ner julgardinerna så nu är det som vanligt här hemma igen.

Var även en sväng på stan med barnen och gjorde lite ärenden på förmiddagen och på eftermiddagen fick vi besök av Maria och Elise. Mycket trevligt och ses. Vi åt mellis ihop och barnen lekte.

När de åkt hem sen höll mina barn på att ha ihjäl varandra så för att förhindra det tog jag med dem ut i pulkabacken istället.

Roligt värre var det! Fort gick det, lite väl fort kanske då rumpan blev helt öm och pulkan bucklig.

Kvällen blir åt det lugna hållet. Barnen sover, Pontus är iväg och åker skidor och jag kollar på "Ack Värmland". Helt missat den serien innan men den är ju underbar☺

//Sofie


Inga kommentarer: