22 januari 2016

Dyra böcker

Satte mig och skulle beställa kurslitteraturen jag kommer behöva. Kollade på alla närliggande bibliotek men antingen finns den inte eller så är den redan utlånad och flera personer som står i kö..suck. Letat på andrahandssidor men vad tusan böckerna kostar ju lika mycket där som nya! Eller ja inte riktigt men nästan. Då lägger jag till 40 kr och får en helt ny bok istället.

Har annars hunnit med att köra spinning nu på morgonen samt tvättat och eldat i pannan. Dammsugit nedervåningen har jag också gjort. Inte klokt vilken energi jag vaknade med idag. Hoppas den håller i sig för efter lunch blir det att åka och jobba och då kan det vara bra och ha lite:-)

Nu ska jag spela UNO med Leah innan vi måste dra till dagis.

Happy Friday på er alla!

//Sofie 

Inga kommentarer: