13 januari 2016

Träningsvärken kom direkt

Varit och kört TRX ikväll. Jag kände av träningsvärk i benen redan när jag gick från gymmet. Jag är helt ur trxform. Man kan träna och så kan man träna trx. Hört riktigt vältränade personer som inte kört TRX bli helt sketslut efter ett pass. Man tränar verkligen hela kroppen och alla musklerna. Från de största in till de allra minsta. I allafall ett TRX pass i veckan ska jag försöka köra framöver. Det behöver kroppen min.

Annars har vi umgåtts med Minna i eftermiddag. Åkte hem och sväng till mamma och pappa där Elin och hon var på besök. Erik dök också upp en sväng så umgåtts med hela familjen idag. Trevligt☺

Nu tar vi kväll här hemma och njuter för imorgon ringer klockan tidigt och vi ska upp och iväg hela familjen. Det var längesen sist nu så bäst att ställa klockan så vi har lite marginal imorgon. Man vet ju aldrig, bäst å vara på den säkra sidan☺

//Sofie


Inga kommentarer: