16 januari 2016

Härlig ledig lördag!

Imorse vaknade herrarna i huset först så de hade gjort scones som var klara lagom när Leah och jag kom upp. Så skönt med en ledig morgon utan att man ska iväg nånstans.

Hade en väldigt lugn förmiddag men innan lunch drog jag och körde ett pass på gymmet. Sen nu i eftermiddag packade vi in oss alla i bilen för att åka längdskidor. Denna gången vallade☺

Barnen tyckte det var superkul. Jag med men jag sög ju på det. Mycket svårare än jag trodde. Spåren var jättefina och hej vad det gick. Särskilt i nedförsbacke. Drog i ordentligt och snälla barn som jag har stod de och asgarvade åt sin mor när jag låg i en snöhög med skidorna upp i luften. 

Ska åka en annan dag och då utan barn så jag och Pontus kan köra längre. Idag blev det bara ett par kilometer men det tog sin tid ändå. Pontus ska även lära mig lite teknik säger han då jag tydligen åker helt fel. Kan vara upplagt för skilsmässa det där...☺ 

Nu ska vi göra oss i ordning för att åka iväg och umgås med Tina med familj ikväll. 

//Sofie


Inga kommentarer: