19 januari 2016

Orkar jag blogga?

Min kropp och särskilt mina armar har varit med om årets värsta träningspass. Helt ärligt jag kan inte hålla dem uppe alls. Jag ligger i sängen och skriver med kuddar uppbunkrade under armarna. När jag skulle duscha förut fick jag knappt upp armarna för att tvätta håret. Övervägde starkt att skippa balsam men jag kämpade och lyckades få i det i håret med. Och få det ursköljt☺

Var ett helt nytt pass jag körde ikväll. Kul och prova på något nytt även om armarna är helt döda nu efteråt.

Dagen blev inte riktigt som planerat då jag blev hemma med en dassig Leah men som tur var piggnade hon på sig bra efter en riktig marathonsovning.

Imorgon är vi lediga och om vi är pigga ska vi besöka biblioteket är tanken. Leah ville låna några böcker och det var alldeles för längesen vi var där sist så det får det nog bli.

Nu orkar inte mina armar skriva mer. Fy vilken träningvärk! Vad jag tjatar men det här var något jag aldrig upplevt innan.

Så får runda av här med ett god natt!

//Sofie


Inga kommentarer: