03 januari 2016

På benen igen

Idag känner jag inget av i magen alls! Så skönt när jag vaknade upp i morse och hade fått sova hela natten plus sluppit ta nån värktablett.

Igår låg jag mest i sängen och sov hela dagen. Var tvungen att ta smärtstillande regelbundet. Kände av så fort den tidigare tabletten slutade värka men idag känns det helt annorlunda. Somnade och sova hela natten. Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade. Skönt! Åt frukost och hoppade sen in i duschen och kände mig ännu piggare efter det.

Hoppas det är över nu *peppar peppar ta i trä*. Blir en lugn dag även idag för att inte ta ut något i förskott och göra det värre igen. Det kliar alltid i min kropp när jag känner mig bättre efter sjukdom och vill bara sätta igång och göra massa saker. Men det är inte alltid så smart och det kan slå tillbaka. Så tar det lilla lugna även idag för säkerhetskull.

//Sofie 

Inga kommentarer: