26 januari 2016

En kväll på jobbet väntar

Ska alldeles straxt åka iväg mot jobbet. Svärmor kom hit för en stund sedan och ska vara barnvakt då både dagis å fritids har stängt idag.

Jag och Leah var hurtiga på förmiddagen och tog oss till gymmet. Jag körde ett magpass då det var den enda kroppsdelen jag inte hade träningsvärk i från gårdagens mix power. Leah var riktigt duktig idag och sysselsatte sig med sitt utan att vara iväg eller störa någon. Hon har ju varit med där några gånger nu så hon kan hur det går till☺

Svängde förbi Åhléns också innan vi åkte hem. Så sorgligt då de snart ska slå igen här i stan. Har funnits här i 60 år men från mitten på februari stängs affären för gott. En affär jag handlat mycket i så jag kommer verkligen sakna den!

Passade i alla fall på att fynda två favorit Sportbh:ar nu när de har utförsäljning. Jag har svårt att hitta bra och sköna sportbh:ar men dessa från Åhléns egna märke älskar jag! Ett tips☺

Nu ska fejset sminkas och fötterna få på sig strumpor. Sen bär det av mot jobbet!

//Sofie


Inga kommentarer: