05 januari 2016

Mycket pulkaåkning blir det

Trettondagsafton idag men här är det som vilken dag som helst tycker jag. Hugo är och sover över hos Jocke och Tina ikväll så Leah har haft egentid med sin mor och far.

Vi provade på en ny pulkabacke som vi hittade här hemma vid. Lång och döjobbig att gå uppför men riktigt rolig att åka nedför. Vilken fart! Blev även en tur till en annan backe fast inne i stan. Vi skulle ändå åka inåt stan för att handla mat och Leah var sugen att åka i den backen med så det blev några vändor i den också. Så idag har vi åkt pulka ordentligt.

Annars har det varit en lugn dag. Passade på att städa och gå igenom min garderob. Kom till klänningarna sen orkade jag inte mer☺ får fortsätta nån annan dag.

Nu ska vi kika om det är nåt på tv:n innan Leah ska i säng. Fast jag är lite sugen på att forsätta i min målarbok så tror det blir vad jag kommer göra resten av kvällen.

//Sofie


Inga kommentarer: