12 januari 2016

Tidig träning

Idag stämplade jag in på gymmet 05.15. Trodde jag var ovanligt hurtig och ville ge mig själv en klapp på axeln för min bedrift att ha tagit mig iväg för att träna så tidigt men när jag kom till gymmet var jag inte direkt ensam. Herre min gud så många morgonpigga träningsmänniskor!

Igår när jag var på spinningen tyckte jag också det var mycket folk på gymmet men idag var jag där ju tidigare men lika många då.

Hur som haver körde en timmes backintervaller på löpbandet efter ett program jag hittade på nätet. Svettigt värre men tiden bara flög iväg då jag samtidigt lyssnade på Hans Roslings Vinterpratarprogram. Så himla bra! In och lyssna alla.



Idag är jag ledig så vi ska försöka hitta på något skoj att göra sen när Hugo kommit hemma från skolan men innan dess kör vi på lite tråkiga måste här hemma:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: