09 december 2017

Träning och promenad

Vaknade tidigt i morse så drog till gymmet en sväng. Så lugnt och skönt då det var rätt lite folk.



Trodde den här lördagen skulle bli rätt lugn med såklart blev det inte det så. Efter träningen åkte jag hem och sa hej och hejdå till Pontus och Leah som skulle åka iväg och hjälpa till i loppisen i Asby idag.

Efter jag hoppat in i duschen så var det tempo deluxe för att hinna bli klar och köra Hugo. Han skulle träffa en kompis och åka skridskor så skjutsade honom dit och under tiden de åkte så tog jag med Ebbe på en promenad. Gick uppe i motionsspåret där jag inte varit på superlänge. Blev så sugen på att ta en löprunda. Kanske imorgon? Har inte sprungit sen i...augusti? Så det är ett tag sen. Så längesen så jag höll på att gå vilse. Fick för mig att jag kunde gå en stig tvärs över skogen, men jag kom inte ut där jag hade tänkt mig... Men jag lyckades hitta rätt igen så jag kom tillbaka till idrottsplatsen där Hugo var.

Jag och Hugo har just slängt i oss lite lunch och nu ska vi iväg igen. Vi ska in och se LHC möta FBK. Ska bli skoj, Heja Cluben!

//Sofie


Inga kommentarer: