21 september 2009

Ahh vad segt!

Är hemma igen från skolan. De ringde från Hugos dagis och sa att han hade feber och gult gegg i ögonen igen så det var bara att åka från lektionen och hämta lillkillen. Dock så verkar han inte så sjuk nu för han springer omkring här som vanligt och feber har han ingen vad jag såg på termometern... Känns lite segt då jag missat en till viktigt lektion. De hade försökt få tag i Pontus men inte lyckats sa de. Kanske inte så konstigt då de hade fel telefonnummer till honom visade det sig.

Jag hann iallafall med och träna en sväng innan skolan och sitta en av de tre timmarna på föreläsningen. Usch jag har lite panik när det gäller skolan för jag har verkligen missar en massa bara på de här 2 1/2 dagarna som jag varit borta. Inte kul. Ikväll så är det Hockey, premiär och allt. Ska åka in med pappa. Men ärligt talat så vet jag inte hur det blir...Jag måste verkligen läsa ikapp det jag missat och Hugo som inte vill sova alls. Då är det inte så lätt att sitta med näsan i en bok och försöka koncentrera sig när han springer omkring överallt. Får väl se som sagt. Vill ju inte missa att se när LHC slår HV71 live precis heller men men:)

GO CLUBEN!!!

//Sofie

Inga kommentarer: