06 september 2009

Planerna för idag

Plugga!! Jag har skrivning på tisdag och jag MÅSTE verkligen plugga. Det handlar om smittspridning och det är ett rätt stort område. Pontus ska åka iväg en sväng så jag får lite lugn och ro och plugga ifred. Ska försöka hinna med en sväng till gymmet också i eftermiddag. Förresten stavas gymmet med två eller ett m? Jag vill stava det med ett men när jag gör det här på blogger så ändras det till två för att de anser att det är fel stavning. Jaja en liten detalj bara så om ni stört er på min eventuella felstavning så beror det på det:)

Nu ska jag trycka ner mitt nylle i böckerna och sen försöka skriva ihop någon bra sammanfattning av det:) Så tycker jag om att plugga. Ha en bra söndag allihopa!

//Sofie

2 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Stort tack för din kommentar gumman!!

michelle sa...

tack så mycke. köpte den i linköping på young. vad pluggar du?