23 september 2009

Plugga plugga plugga plugga hela dagen lång!!!

Hugo vaknade klockan kvart i fem denna morgon och var superpigg, behöver jag ens säga att det var inte hans mor? Vi var på bio igår sen och den var jättebra! Men jag måste bara klaga på att de inte har numrerade platser på biografen här, så jäkla B bokstavligt talat! Vi var där en timme innan det började och det gick åt annars hade vi garanterat inte fått sitta tillsammans. Mamma var så snäll och kom och passade Hugo på kvällen. Kändes dumt och inte få natta honom men det hade gått hur bra som helst ändå även att det var mormor som fick sköta det igår:) Det var jag, Pontus, Krille och Gunnar som var och kollade på den. Den var nog inte riktigt lika bra som den första filmen med denna så vill man ju bara slänga sig efter och kolla på nästa film (ja jag tillhör dem som INTE läst böckerna, är väl typ den enda...Men har jag väl börjat se filmerna kan jag ju inte läsa böckerna nu! Det får vänta tills jag sett alla filmerna...).

Hugo ska snart till dagis och jag ska vara hemma och plugga hela dagen lång! Har massa att plugga till skrivningen imorgon så det behövs. Skulle ta kort på Hugo i sina nya fina kläder som jag köpte till honom i måndags när vi var på hockey men det gick inget bra...efter 30 kort gav jag upp, de flesta blev som de nedanför. Han vägrade verkligen sitta still. Busunge!:) Men stilig blev han iallafall:)


//Sofie

1 kommentar:

Ida sa...

Gud vad långt hår han har fått!!
Och det är väldigt lustigt att se honom gå hehe... =D