10 september 2009

Träffa en gammal kompis

Denna dagen har varit (som alla andra dagar) en skola/dagisdag för mig och Hugo. Gick dock bara halvdag så det var skönt! Har hunnit med och tvätta det sista som var kvar från igår också, nu hänger det ute på tork så förhoppningsvis så har det torkat tills ikväll. Lagade mat med så vi åt tillsammans när Pontus kommit hem från jobbet. Han, Krille och Gunnar ska iväg på en föreläsning ikväll så då ska jag och Hugo åka iväg på lite eget äventyr. Vi ska och träffa Jackie, en gammal kompis, som jag inte sett på år och dar! Dte ska bli skoj. Hon bor normalt uppe i Stockholm men är i hemtrakterna förtillfället så vi bestämde att vi skulle ses. Hon har ju inte sett Hugo än heller så det ska bli spännande.

Nu ska jag slänga på mig lite kläder för jag sitter bara i en handduk och håret droppar kring mig. Gissa vad jag har gjort?:) haha

Ha en bra kväll
//Sofie

Inga kommentarer: